poniedziałek, 27 lipca 2015

Koniec katalogu

Witam!
Z uwagi na problemy zdrowotne i liczne wizyty w szpitalu, jestem zmuszona zrezygnować z prowadzenia tego katalogu. Jest mi niezmiernie przykro z tego powodu, ale niestety choroba nie wybiera.
Dzięki uprzejmości ekipy z Katalogu Euforia wszystkie blogi (które były opublikowane oraz te, które czekały w zgłoszeniach) zostały przeniesione do kolejki na ich stronie głównej i w najbliższym czasie będą opublikowane.
Oczywiście zrozumiem, że nie wszyscy będą zadowoleni ze zmiany, dlatego jeżeli ktoś nie życzy sobie, żeby jego blog widniał w nowym katalogu proszę, aby napisał o tym w zakładce Pytania.
Prosiłabym, aby buttony mojego katalogu zostały zamienione na nowe.
Dziękuję wszystkim za te kilka miesięcy, podczas których mogłam prowadzić ten katalog.
Pozdrawiam, The Dramione

6 komentarzy:

  1. Bardzo mi przykro, że masz problemy ze zdrowiem i miło z Twojej strony, że zadbałaś o to by blogi zostały przeniesione do jakiegoś innego katalogu!
    Mam Nadzieję, że szybko wrócisz do zdrowia :)
    MrocznaKosiarka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I kończę z pisaniem mojego bloga więc można to całkowicie wykreślić że Katalogu

      Usuń
  2. Mam ogromną nadzieję, że szybko wyzdrowiejesz i kiedyś będziesz mogła wrócić do tego, co zaczęłaś. Życzę Ci wszystkiego dobrego, zdrowiej, zdrowiej, zdrowiej! :)
    Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  3. Powrotu do zdrowia! :)
    Dziękuję, że zadbałaś o nasze blogi ;)
    Trzymaj się mocno! :)
    R.Q.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, szkoda! Jednak bardzo fajnie się zachowałaś przenosząc blogi na inny katalog :) Sama wiem co to liczne wizyty w szpitalu, dlatego życzę zdrowia i wytrwałości w tych trudnych chwilach. Trzymaj się!

    Pozdrawiam!
    Jazzy
    [Stowarzyszenie Księcia Półkrwi
    Fanfiction Potterowskie dla każdego! Spis opowiadań wszelkich Parringów i nie tylko.
    KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  5. Przykro mi z zpowodow zdrowotnych. Wiem cos o tym, chociaż moje problemy leżą niestety w glowie...
    Ale gdybyś jednak miała czas i chęć, zajrzyj i skomentuj :)

    http://czytoremuslupin.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń